WSV de Vlietstreek bloeit

Het was weer een drukke boel op de jaarlijkse ledenvergadering. Wat hebben wij een gezellige vereniging!

We zijn financieel gezond, hebben enthousiaste commissies en een geweldig bestuur. Dit jaar heeft het bestuur voor ons zelfs een prachtige zomer geregeld: wat een mooi vaarjaar was 2018!

In de vergadering is er aandacht besteed aan de voortgang op de beleidslijnen en de plannen voor 2019.

Ook bedankte voorzitter Aad Harteveld bestuurslid Wim van Geelen voor zijn jarenlange bijdrage; door een verhuizing is Wim helaas genoodzaakt zijn functie neer te leggen. Dank je wel Wim!

En er was de presentatie van de nieuwe huisstijl. De leden waren enthousiast over het nieuwe logo: herkenbaar en vernieuwend. Vanaf 2019 houden we je ook met een digitale nieuwsbrief op de hoogte van de laatste ontwikkelingen.

Wil je ook een bijdrage leveren aan een van de commissies? Meld je dan snel aan bij onze voorzitter Aad (aad.harteveld@casema.nl).