WSV De Vlietstreek in beweging

Donderdagavond 18 oktober jl bedankte onze voorzitter Aad Harteveld alle vrijwilligers met een persoonlijk woordje. Hij is trots op alle initiatieven, er gebeurt heel veel, we zijn echt in beweging. Eén ding is zeker, zonder vrijwilligers draait onze vereniging niet. Ook was er een presentatie van de eerste ideeën van de communicatie commissie, van Henry en Monique. Meer daarover volgt in de ledenvergadering van 22 november aanstaande. En dat was nog niet alles, want daarna was er een feestelijke barbecue.

Vind je het ook leuk om een bijdrage te leveren aan onze vereniging? We zoeken nog een vrijwilliger voor de communicatie commissie. Je kunt je aanmelden bij Henry via redactie@wsvdevlietstreek.nl

Alle vrijwilligers: hartstikke bedankt voor je bijdrage dit jaar!