Passanten (Visitors)

Visitor information in English, please see below

Passanten zijn altijd welkom, u kunt een ligplaats met een groen bordje innemen. Bij het informatiebord vóór in de haven kunt u het nummer vinden van de dienstdoende (zomer)havenmeester. Die kan u ook de code voor het hek verstrekken.

Aanmelden van passanten

Voor informatie over passantenplaatsen stuurt u een email naar onze havenmeester. Passanten kunnen zich ook gemakkelijk aanmelden via de Blue Water App.

1. Download de Blue Water App op je telefoon
  2. Registreer je gegevens
  3. Zoek onze haven op en kies voor boeken
  4. Betaal en bevestig je ligplaats

De kosten zijn € 1,45 per meter per nacht, incl. water en elektriciteit.

Passantenligplaats voor langer dan een maand

Er zijn plekken voor een zomerligplaats (langer dan één maand, van 1 mei t/m 30 september, voor niet-leden). Aanmelden hiervoor kan tussen 1 maart en 1 april, zodat er tijd is om de havenindeling voor het zomerseizoen te maken. De kosten zijn € 484,00 + € 5,05 p.m2. (l.o.a.) incl. water en elektriciteit.

Er zijn plekken voor een winterligplaats (langer dan één maand, van 15 oktober t/m/ 14 april, voor niet-leden). Aanmelden hiervoor kan tussen 1 september en 1 oktober. De kosten zijn ook € 484 + € 5,05 p.m2. (l.o.a.) incl. water en elektriciteit.

Voor informatie over een zomer- of winterligplaats stuurt u een email naar onze havenmeester.

Let op: Elke aanvraag voor een ligplaats is slechts geldig voor het lopende seizoen, een aanvraag wordt niet automatisch verlengd!