Ledenvergadering

Donderdagavond 9 mei jl. was er een feestelijke ledenvergadering. Er was groot nieuws dat met een heerlijk glas champagne voor alle aanwezigen werd gevierd.

De subsidie voor de nieuwe steigers is akkoord. Daarmee krijgt de vereniging maar liefst circa €100.000,- subsidie! Hulde aan iedereen, en in het bijzonder aan Ad, voor alle inspanningen om dit huzarenstukje voor elkaar te krijgen. Chapeau!!!

Medio oktober verwachten we de openingsfestiviteiten van onze nieuwe haven, in aanwezigheid van de wethouder. Kom jij dan ook?

Nu we een nieuwe huisstijl hebben, zijn er ook nieuwe supermooie WSV De Vlietstreek vlaggen gemaakt. Alle aanwezigen hebben een spiksplinternieuw exemplaar ontvangen. Ze zijn prachtig!

Wist je dat:

• vanaf 26 september de steigerwerkzaamheden starten; voor deze logistieke uitdaging wordt de medewerking van een ieder gevraagd;
  • iedereen gevraagd wordt een verenigingssticker zichtbaar op de boot te plakken voor de herkenbaarheid voor de zomerhavenmeesters;
  • Ronald is toegetreden tot het bestuur en ook onze voorzitter weer verkozen is; daar zijn we heel blij mee!
  • er camera’s zijn opgehangen om de veiligheid in onze haven te waarborgen;
  • zowel de KaCo als de zomerhavenmeesters je hulp nog kunnen gebruiken, dus meld je snel aan;
  • je vanaf september kunt pinnen in onze reuze gezellige kantine;
  • de traditionele Mosselavond al gepland staat; zet 23 november alvast in je agenda;
  • volgend jaar onze vereniging 50 jaar bestaat.

Iedereen een heel zonnig vaarseizoen gewenst!
Henry, Ineke en Monique